Konvensyen Royalti New Image

Assalamualaikum Ummi ucapkan buat semua.Alhamdulillah masih diberikan kesihatan serta kesejahteraan oleh Allah swt. Agak tidak terlewat untuk Ummi ucapkan Salam Maal hijrah buat seluruh umat Islam di mana jua anda berada. Dalam kegembiraan kitamenyambut Maal Hijrah di sini..saudara kita di Gaza telah dibom & dibunuh tanpa perikemanusiaan.Mohan mendoakan semua saudara kita di sana.

Sempena tahun baru Maal Hijrah ini juga..Ummi & rakan seperjuangan di New Image telah menyambut Konvensyen Royalti ke 60 yang diadakan di Kuala Lumpur Convention Centre. pada 18November 2012.Acara yang dinanti2kan oleh semua para pengusaha "penjual susu". Acara Royalti New Image berlangsung 2 kali setahun iaitu pada bulan Mei & November.Segala usaha & kerja keras kami dibayar.Penyampaian cash money, cash in sach..ia acara yang dinanti2kan.Rata2 daripada hanya bermula sebagai pengguna..namun kesan yang baik pada tubuh badan baikdari produk Alpha Lipid Lifeline mahupun Alpha Lipid Slim Diet 2..& produk2 lain seperti K-29, set penjagaan kulit Boi-Rejuv dll.

Konvensyen kali ini dirasmikan oleh Yb Tun Abdullah Ahmad Badawi & isteri, Pengerusi New Image Graeme Clegg & isteri. Konvensyen ini LIVe ke seluruh dunia.Juga berlangsung pelancaran produk baru iaitu Omega CoQ10 Soft Gel Capsule untuk penjagaan jantung. Ummi sempat merakamkan momen2 indah bersama teman2..Sungguh meriah kerana teman2 kita dari Brunei, Singapura,Indonesia, Filipine,Afrika Selatan & seluruh dunia juga turut serta.

Pada teman2 yang berada di Indonsia, Brunei,Singapura, Thailand yang ingin menceburkan diri dalam biz ni..amatlah dialu2kan.Dengan penyertaan sebagai ahli New Image..dengan yuran keahlian yang sungguh minima RM60..kini dunia berada di tangan kita!!












0 comments:

Post a Comment