Diet Slim Diet 2 - Soy Protein Isolate




Assalamualaikum..terima kasih daun keladi pada yang sudi datang menjenguk ke blog Ummi ni. Insyallah di masa depan Ummi akan memperbanyakkan info blog ni..al maklumlah sejak dua menjak ni tersangatlah busy. Hari-hari order SD2 masuk..sales company sekarang sehari hampir RM 1 juta lebih...Yea itulah penangan SD2..ramai yang meminatinya untuk menyelesaikan masalh berat badan mereka.
 
Alhamdulillah..sales company bulan Septermber juga mencecah nilai RM16 juta...ada di antara pengguna SD2 yang Ummi rekomen juga sudah menjadi stokist SAH New Image.Ada pulak customer yang baru guna 1-2 tin dah mula promote kat sedara-mara,kawan2..yelah bila orang nampak perubahan pada diri kita..tak perlu banyak bercakap. The product will speak automaticly..
 
Mesti ramai bertanya kenapa ramai yang memilih SD2 sebagai cara untuk mengatasi masalah berta badan mereka!!! Jawapannya sungguh mudah..produk SD2 ni..nak kurus kena MAKAN JANGAN BERLAPAR!!! itulah pantang nombor satu..jangan dilanggar.Kenapa HARUS MAKAN??? Kerana apabila kita tidak makan, metabolisme bdan akan menjadi bertambah rendah & slow. Produk SD2 ni juga bukan UBAT..BUKAN MEAL REPLACEMENT!!!
 
Best kan??? Nak kurus tapi kena makan!!! Tak perlu nak berlapar..tak perlu nak hitung kalori..tak perlu nak bersenam secara EKSTREM sehingga membawa kesakitan pada tubuh badan.
 
Apa itu diet dengan Alpha Lipid Slim Diet 2.
 
Ia adalah diet Soy Protein Isolate mengandungi kandungan protein yang cukup tinggi kerana lemak dan karbohidrat pada kacang soya telah diasingkan, hanya meninggalkan sekitar 10% sahaja. Jadi Soy Protein Isolate tidak mempunyai rasa kerana lemak dan karbohidrat yang telah diasingkan.Yang penting adalah khasiat proteinnya, tidak menyebabkan kembung perut malah akan menyebabkan perut sentiasa kenyang apabila diamalkan tanpa menghilangkan manfaat kesihatannya.
 
Diet SD2 juga adalah diet PROTEIN SPARING MODIFIED FAST. Pelbagai kajian Jurnal Perubatan menunjukkan keberkesanan dalam menurunkan berat badan dengan mengamalkan konsep "Protein Sparing Modified Fast (PSMF). Program diet Slim Diet 2 ini juga adalah berdasarkan PSMF.
 
So pada yang baru nak mula diet..jadikan program diet Slim Diet 2 sebagai produk terakhir untuk menyelesaikan masalah berat badan anda!!! Tak rugi mencuba..malah ia kini telah terbukti berkesan & menjadi pilihan mereka yang OBES!!!
 
 

 
 

0 comments:

Post a Comment