TESTIMONI TERBARU ALPHA LIPID SD2

Adakah anda mempunyai masalah yang sama????
 
 
Cuba untuk hamil tetapi tidak berjaya disebabkan berat badan terlalu OBES???
 
 
Anda telah mencuba pelbagai produk tetapi hampa? Masih mencari produk yang berkesan,sihat & selamat??? Itu bukan alasan untuk anda berhenti mencari.
Mari sama-sama kita baca kisah testimoni ini...perkongsian beliau utk mereka yg menghadapi masalah yg sama....tumpang gembira kerana akhirnya Allah temukan jalan untuknya...
 
Testimoni Puan Lailatul Mawar dari Seremban.
 
 
 
 
Testimoni diri sendiri Puan Nur Hayati Hamzah Cheras
 
 
                          
 
 
Saya pernah mencuba pelbagai produk di pasaran..malahan produk yang dijual secara tidak dah oleh doktor juga pernah saya cuba. Semuanya semata-mata untuk KURUS..namun hampa!!! Memang kurus tetapi saya tidak SIHAT..kesan pengambilan ubat menyebabkan saya sakit pinggang akibat kesan ubat..
 
Pernah juga ke pusat pelangsingan terkemuka dengan bayaran ribu-ribuan tetapi hasilnya hanya turun 2 kilogram..setelah berhempas pulas dengan diet yang ketat..diet berlapar..sungguh kecewa.Dan akhirnya...kini saya telah mencuba SD2..setelah menggunakan hanya 4 tin..banyak perubahan kilogram yang saya alami malahan perubahan inci juga turut mengembirakan.Bayangkan baju-baju & seluar tahun 2000 kini mampu saya sarungkan semula...SD2 terbaik..diet sihat,semulajadi & yang penting saya tak perlu berlapar untuk kurus tetapi saya HARUS MAKAN UNTUK KURUS!!!
 
 
Testimoni Puan Siti
 
 
                        
 
Saya mengalami masalah berat sejak dr zman sekolah sehingga berkahwin & mendapat anak. Bosan dengan keadaan badan yang semakin hari semakin gemuk, bermacam produk saya cuba tapi smuanya tidak mendatangkan hasil yg memuaskan. Duit habis, hasil hampeh.
 
Sehingga saya pernah mencuba khidmat pusat pelangsingan badan tetapi perubahan tidak begitu ketara...diet atkins pun pernah try...susut sedikit & selepas itu naik memdadak & bertambah gmeuk...sehingga akhirnya saya tertarik  untuk memcuba ALSD2..walapun pada aslanye agak ragu2 tetapi atas nasihat suami katanye tidak salah mencuba..so saya nekad untuk menjadikan diri sendiri sebagai testimoni produk ALSD2 & alhmdullilah akhirnya saya berjaya walapun saya seorang ibu kepada seorang baby boy 5 bulan yang masih fully breastfeed namun saya berjaya menurunkan berat badan dengan ALSD2...
 NAK CUBA PRODUK HEBAT NI???? JOM HARI INI!!!
 
 
 
 
 
 

0 comments:

Post a Comment