KENAPA HARUS ALPHA LIPID SD2


Alhamdulillah ramai pengguna ALPHA LIPID SD2 telah berpuas hati dengan hasil penurunan berat mereka yang terbukti memberangsangkan,ada juga yang berjaya menurunkan berat badan sehingga 20kg dalam masa 2 bulan!Ramai yang bertanya kepada saya mengapa mesti minum ALPHA LIPID SD2???
 
Terbaru Alpha Lipid SlimDiet 2 telah diiktiraf oleh majalah RASA!!! dan yang paling penting ia bukanlah hasil iklanoleh kami namun ia daripada survey orang ramai.Ramai yang telah berpuas hati & mendapatkan berat badan yang ideal..ada juga yang telah HAMIL setelah mencuba SD2..ajaib walaupun ia bukan ubat untuk HAMIL!!! Begitu banyak testimoni & berita2 terbaru daripada pengambilan SD2 ni..DAN PALING PENTING..BILA DAH KURUS...POKET PUN MASYUKKK...BERMULA DENGAN HANYA NAK KURUSKAN BADAN..NAMUN TERLAJAK BOLEH BUAT INCOME!!! MEMANG BEST SANGAT2..SO APA TUNGGU LAGI..JOM REBUT PELUANG INI..YANG KURUS PUN KALAU NAK BUAT BISNES DIALU2KAN..
 
 
 
So pada yang kat luar sana...kalau masih ragu-ragu..why not..cubalah sendiri!!! Pasti tak rugi...
 
Kelebihan Kandungan Alpha Lipid Slimdiet II
 
Membantu meninggikan metabolisma dan meningkatkan penggunaan tenaga disamping MEMBAKAR LEMAK yang berlebihan. Ianya juga MENGURANGKAN BERAT BADAN secara semulajadi tanpa kesan negatif kerana bahan-bahan yang digunakan adalah dari kandungan zat-zat makanan yang seimbang yang tidak merbahaya untuk kesihatan.
 
Tambahan serat dapat membantu melawaskan sistem penghadaman dengan baik, spontan, dan memberi rasa kenyang lebih lama tanpa menahan lapar, ianya dapat mengelakkan penyakit GASTRIK. Formula protein yang tinggi juga dapat memperbaiki jisim otot dengan menyerapkan nutrien-nutrien dan vitamin yang lebih baik.Setiap gelas mempunyai nutrien semulajadi yang mengurangkan risiko kanser, sakit jantung, darah tinggi, kencing manis, dan MENYINGKIRKAN TOKSIK DALAM BADAN.
 
Alpha Lipid Slimdiet II mengandungi kolustrum yang mampu meninggikan sistem pertahanan badan dan secara semulajadi dapat membantu badan anda dalam proses pembakaran lemak.
 
 
Fungsi Alpha Lipid Slimdiet 2
  • Tiada ketagihan kepada makanan karbohidrat dan manis dengan itu dapat mengawal kandungan gula dalam badan atau darah dengan lebih baik.
  • Merangsang tindakbalas insulin yang berkesan dan tiada keletihan ketika berdiet dan membuatkan badan lebih bertenaga tanpa perlu melakukan senaman fizikal yang berlebihan untuk mengawal kalori yang biasanya mengambil masa agak lama. Program penurunan berat badan ini juga lebih menjimatkan dimana kos per kg adalah lebih murah dan efektif.
  • Tidak akan ada masalah pengenduran pada otot atau kulit ketika proses penurunan berat badan berlaku malah akan memberikan tone kulit yang baik dan mantap.
  • Alpha Lipid Slimdiet 2 ianya satu proses penurunan berat badan yang selamat, sihat, dan efekif kerana ianya bersumber alam dalam masa yang sama merawat simpton dalam badan.
 
KHASIAT ALHALIPID SD2
 
1) MEMPUNYAI TAMBAHAN EKSTRAK GREEN TEA
- Membantu meninggikan metabolisma
- Meningkatkan penggunaan tenaga
- Merangsang badan MEMBAKAR LEMAK
- Bahan Antioksida yang kuat
- Pemeliharaan Jantung
- Antibacterial & Antiviral
 
2) MEMPUNYAI TAMBAHAN SERAT
- MEMBANTU SISTEM PENGHADAMAN (melawaskan)
- Memberi rasa kenyang lebih lama (elak gastritis)
3) MEMPUNYAI FORMULA TINGGI PROTEIN
- Memperbaiki jisim otot
- Meningkatkan metabolisma
 
4) MEMPUNYAI ALPHA LIPID
-Formula ALPHA LIPID untuk penyerapan nutrien2
dan vitamin yang lebih baik.
 
SEMUA INI BERFUNGSI UNTUK MENJADIKAN:
 
-Tiada kesan kelaparan terlampau
-Tiada ketagihan kepada makanan berkarbohidrat dan manis
- Kawalan gula darah lebih baik
- Merangsang tindakbalas insulin yang lebih berkesan
- Lebih bertenaga (Tiada keletihan ketika berdiet)
-Memelihara jisim otot dan ton kulit (Tidak mengendur)
 
 
*PERHATIAN! HANYA LEMAK SAHAJA YANG DIBAKAR 100% TANPA MENGGANGGU OTOT!
 
 

 

0 comments:

Post a Comment